Kinderpostzegelactie 2024

Van woensdag 25 september tot en met woensdag 2 oktober 2024 gaan onze leerlingen van groep 6, 7 en 8 langs de deuren om #kinderpostzegels te verkopen. Bestelt u ook iets bij hen? De opbrengst van de #kinderpostzegelactie is dit jaar bestemd voor kinderen die thuis zulke grote problemen hebben, dat ze vastlopen op school. Er is bijvoorbeeld weinig geld in hun gezin. Ze hebben ouders met problemen. Of thuis is voor hen geen veilige plek. Met de kinderpostzegelactie helpen we deze kinderen. Ze krijgen bijvoorbeeld sport, spel of schoolspullen, een maatje of en veilige plek dankzij de projecten van Kinderpostzegels. Zodat ook zij weer kunnen meedoen. Wij hebben er zin in en hopen u komende week te zien tijdens onze verkoop! Wij geven kinderen superkracht!

kpz 1 kpz 1
kpz 2 kpz 2